At Peace

My Lifetime Stories in blog

Thursday, January 13, 2005

Budi Mawardi's site


Aku terjumpa website Budi, geng lama kat Taiping. Aku rasa dia baru buat kot website ni - sebab ada berita baru macam syahid kawin, azar dah jadi doktor, dan guessbook dia masih kosong lagi. Terjumpa pulak tu biler aku cari nama aku kat google "wan ahmad hafiz" - tup tup keluar website dia.
Gembira aku tgk gambar gambar lama kat taiping. Tanpa aku sedar, dah dekat 10 tahun aku tinggalkan taiping, dan sebenarnya banyak sungguh memori taiping aku. Mana tak nya, kawin dgn a lady yg jumpa masa kat taiping, kawan kawan medic sekitar ireland pun kebanyakan budak taiping. I didn't realize that just by looking at the pictures brings so much memories. Ingat lagi masa 1st day kat taiping, nervous sungguh, especially lepas perjumpaan dgn waden (cikgu saidi) malam tu. And the rest is history. Diari 1996. Tapi malam tu jugak, lepas sembang dgn kawan kawan sblh bilik, akhirnya masa tidur, tenang kembali aku. Roommate aku, Hareez Miszard, baik sangat dia ni, sangat pengemas orgnya (skrg dah kawin). last sekali aku jumpa dia masa pegi USM lepas aku kawin bebaru ni.

Posted by Hello

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home